درد و دل

♥♥♥♥تکه های قلب شکسته ی من♥♥♥♥

تو تنهام گذاشتی .................................................

 

تا بوده همینه

یکی ساده میره

یکی از غم عشق

یه گوشه میمره

 

تا بوده همینه

یکی بیقراره

یکی توی قلبش

محبت نداره

 روی دستم با تیغ اسمتو نوشتم بهههههههههارم

اینجوری همه میفهمند که تو توی زندگیم بودی و رفتی

حلقه تو دستم میکنم که به همه بگم درسته منو تنهام گذاشت و رفت ولی

من هنوزم باهاشم

آی مردم من بهارم و تو رویاهام دارم و بهش رسیدم

میخوام تا ابد سر قولم باشمو تنهاش نذارم و ازدواج نکنم.

روی دستم را بستم که خونش بند بیاد

بازش که کردم میخوام عکسشو ببینید

عشق یعنی....

بگذری از خوشبختیت واسه خوشبختیه کسی که دوستش دارید

من از خوشبختیم گذشتم تا بهارم خوشبخت بشه

شوهرش خییییییییلی پولداره

واسه بهارم ماشین هم خریده

کاش منم داشتم که دنیا را فداش میکردم

کاش...



+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط آرش | |